Spletne rešitve

BPM in CRM

Grafično oblikovanje

Digitalni marketing

Aplikacije po meri

Evidenca delovnega časa

Avtomatizacija zgradb

EasyReg – evidenca ur

“S tremi kliki na dan odženeš inšpektorje stran!”

  • Registracija prihodov in odhodov
  • Evidenca bolniških in dopustov
  • Izvoz podatkov

Kaj omogoča:

  • Hitro registracijo prihodov, odhodov, odmorov in nadur – prek računalnika ali mobilne aplikacije.
  • Vodenje dopustov, bolniških odsotnosti in terenskega dela z GPS-lokacijo.
  • Samodejni izvoz poročil v Excel, kar poenostavi obračun plač in poročanje kadrovski službi.
  • Popolno skladnost z zakonodajo (ZEPDSV – Zakon o evidencah na področju dela in socialne varnosti).

Prednosti:

  • Najcenejša rešitev na slovenskem trgu.
  • Intuitiven in pregleden vmesnik.
  • Brez zapletenih menijev in dolgotrajnega uvajanja.
  • Možnost popolne prilagoditve in nadgradnje po meri organizacije.
  • EasyReg ni le aplikacija, ampak partner, ki poenostavi vsakodnevno delo.

Preizkusite brezplačno že danes!

ePORTIR – Sistem za evidenco delovnega časa

ePortir je sodobno, a preprosto informacijsko orodje za beleženje in evidenco delovnega časa. Deluje po pravilih, ki jih uporablja vaše podjetje, zato se popolnoma prilagodi vašim internim procesom.

  • Primeren za večja podjetja
  • Evidenca bolniških odsotnosti in dopustov
  • Izpis podatkov

Kaj omogoča:

  • Hitro beleženje prihodov, odhodov, odmorov in nadur – prek računalnika ali terminala.
  • Enostavno vodenje dopustov, bolniških odsotnosti in terenskega dela z GPS-sledenjem.
  • Samodejni izvoz poročil v Excel, kar poenostavi obračun plač in poročanje kadrovski službi.
  • Popolno skladnost z zakonodajo (ZEPDSV – Zakon o evidencah na področju dela in socialne varnosti).

Kontaktirajte nas in pričnite uporabljati že danes!

0+
Let izkušenj
0+
Izdelanih strani
0+
Zadovoljnih strank